Re: Re: amd64 testing i ia32-libs

Dnia 10.06 2006 , o godzinie 23:08
ZS napisał(a) :

> Nie bardzo rozumiem o jaki sterowniki chodzi.
Napisałeś, że aby zainstalować sterowniki ati mając amd64 potrzebujesz
jakichś bibliotek 32bit. Sam używam amd64 (Athlon 3500+) i nie
potrzebowałem żadnych bibliotek 32bit, aby móc w pełni skorzystać ze
sterowników ati.

> Nawiasem jeszcze zapytam: czy jezeli mam plyte glowna na chipsecie
> nforce3 to wskazane jest zainstalowanie sterownikow se strony nvidia czy
> tez nie bedzi eto mialo zadnego wplywu na funkcjonowanie sterwownikow ati ?

Ja używam sterowników dostępnych w jądrze, ale mam chipset nforce4

Zdrowia
--
"I break away from all conventions that do not lead to
 my earthly success and happiness" A.S.Lavey