Re: Problem z Aadowaniem systemu.

2006/6/8, Artur 'arteek' Szymanski <arteek@linux.pl>:
Jan napisał(a):
> Tyle że mam inny problem teraz. Nie podałem właściwego sterownika do karty graficzej i mam tylko konsole. Musze teraz poszukać jak wgrać ten właściwy sterownik.

najprościej:
dpkg-reconfigure xserver-xorg

Lub ręcznie edytować /etc/X11/xorg.conf i tam podać i810 w sekcji "Device".

tak, tlyko nie zapomnij ze jak wyedytujesz recznie plik
/etc/X11/xorg.conf to dpkg-reconfigure nie zadziala na nim po tej
edycji. dopiero ponowne policzenie checksuma przywroci taka mozliwosc.

Wojciech Ziniewicz            | wojciech.ziniewicz@gmail.com