Re: Problem z ładowaniem systemu.

Witam,

Dnia wto, cze 06, 2006 at 07:29:39 +0200, Jan napisał:

> Witam,

> [...]

Nie dalej jak 2 tygodnie temu instalowalem debiana na travelmate 2420.
Wystartowalem do z pierwszej plyty sarge i taki tez system wgralem z
jajkiem z dystrybucji 2.6.8. Upgrade to etcha przebiegl bezproblemowo.
Po instalacji dzialalo wszystko oprocz funkcji acpi. Rekompilacja jajka,
i moge stwierdzic, ze nie widzialem przyjazniejszego laptopa dla linuksa
:).

Jedna uwaga - karta grafiki dziala na i810:
$ lspci | grep -i vga
0000:00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation Mobile
915GM/GMS/910GML Express Graphics Controller (rev 03)

ale i tak zalecane sa raczej xorg zamiast xfree - ja nie walczylem dlugo
z nia pod stara wrsja iksow, ta informacje wygooglalem na samym
pocztaku.

Moja rada - uzyj jajka 2.6

Michał Prokopiuk
michal[@]linuxstuff.pl