Re: ACL i bind9

Dnia 03-06-2006, sob o godzinie 18:23 +0200, seeb1@tlen.pl napisał(a):

> acl "masters" {
>       10.10.10.10;
>       10.10.10.11;
>       //... (oczywiscie ta lista nie jest prawdziwa)
> };
> // ta strefa tez nie jest prawdziwa
> zone "jakas.domena.com" {
>         type slave;
>         file "jakas.domena.com";
>         masters { masters; };
>         allow-query { any; };
> };
>
> alternatywnie dawalem bez cudzyslowow i z nimi etc ale nie dziala to
> w bindzie 9 w bindzie 8 chodzi to slicznie.
> [...]

Myślałem że może ktoś się zna na rzeczy i odpowie, ale skoro dotychczas
nikt nie napisał, to może ja coś znajdę (cytat z manuala na stronie
http://www.bind9.net/manual/bind/9.3.0/Bv9ARM.ch06.html - jedyne co
mogłoby pasować szukając po nazwie opcji)

    multi-master

    This should be set when you have multiple masters for a zone and
    the addresses refer to different machines. If 'yes' named will not
    log when the serial number on the master is less than what named
    currently has. The default is no.

Nie jestem pewny (czyt. strzelam ;-) czy to to, bo nie miałem okazji
sprawdzić na swoich maszynach, ale spróbować możesz (jeśli tego jeszcze
nie sprawdzałeś).

Chętnie bym pomógł, ale niestety nie wiem nic konkretnego na ten temat.

--
mirosław boruta
rlu: #344083