Wojciech Ziniewicz wrote:
06-06-03, Rafał Rawicki <rawicki@gmail.com> napisał(a):
Lech Karol Pawłaszek napisał(a):

> bootsplash/fbsplash. To patch'e na kernel.
>
> Ale możesz użyć splashy (jest paczka w Debianie) - rozwiązania pracującego
> całkowicie w userspace (rysuje na fb).

Wydaje mi się że nie chodziło tutaj o splasha, ale o ładne kolorowanie
komunikatów, tak jak w Knoppiksie :)

no to w debianie bedzie problem - chyba że pobawisz sie w
initscriptach co polecam.
jak bys tak mogl powiedziec gdzie i od czego zaczac to bylbym wdzieczny.
Napotkalem tez inny proble.
mianowiecie nie moge zaistalowac lilo.
jakis blad ze nie znana vga czy cos w tym rodzaju i wychodzi z instalatora.