Re: rekompilacja jadra

On Monday 17 April 2006 11:55, stentor wrote:
> Witaj lista!
>
>   po rekompilacji jadra systemem debianowym
>   podczas uruchamiania sie kernela 2.16.4.6-grsec
>   procesz uruchomieniowy zatrzymuje sie i stoi po linijce
[...]
>   moduly do dyskow mam wkompilowane na stale itd., moge podeslac
>   konfigi

[...]
>   mam baaaaaardzo slaby sprzet i rekompilacja trwa u mnie 5 godzin i
>   na koniec w nagrode mi nic nie dziala:|

Czy kernel bez grsec zachowuje się tak samo? Moduły do dysków? Chodzi Ci o
obsługę? Czy filesystem(y) też masz wkompilowane na stałe?

No i dlaczego budujesz kernel na tej słabej maszynie, skoro tam to trwa
wieki?!

PS: no i nie ustawiaj Reply-To, chyba, że rzeczywiście chcesz mieć odpowiedzi
tylko dla siebie...

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]