Re: mysql 4.1 > 5.0

Witaj Piotr,

W Twoim liście datowanym 24 stycznia 2006 (12:58:16) można przeczytać:

PC> z 4.0 na 4.1 tez mialem, ale juz z 4.1 na 5.0 obylo sie bez
PC> zgrzytow ;))

a ja mam znowu zgrzyty ... wnerwic sie mozna

baza mysql jakie pownienem miec kodowanie znakow dla tej bazy calej
zeby mi nie krzyczalo w phpmyadminie przy "uprawnieniach"

Warning: Your privilege table structure seems to be older than this MySQL version!
Please run the script mysql_fix_privilege_tables that should be included in your
MySQL server distribution to solve this problem!

probowalem nawet dac ten skrypt ale nic to nie dalo cholera

w my.cnf mam

dla mysqld

default-character-set   = latin2
default-collation       = latin2_general_ci

znowu zglupialem

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras