Re: praca_mgr

Grzegorz N. napisał(a):

>Witam!
>
>kiedys pisalem do Was ze swoim planem pracy mgr na temat
>bezpieczenstwa systemu -> serwerow www
>wspolnie doszlismy do wniosku ze za bardzo sie rozpedzilem i chcialem
>pisac 20 tomow
>ponizej prezentuje nowy plan gdzie skoncentrowalem sie na wycinku
>bezpieczenstwa.
>ponownie licze na Wasza konstruktywna krytyke.

>Bezpieczenstwo serwera Apache
>
>plan pracy mgr
>
>praca opiera sie na zainstalowaniu i skonfigurowaniu na domowym PC
> [...]
Teraz całkiem mi sie to podoba. Ładny plan pracy magisterskiej w
rzeczy samej. Nie oceniam oczywiscie samego tematu ;)
W zasadzie nic dodać nic ująć tylko sie zabrać do nauki tego wszystkiego
i jakieś szersze doświadczenie by sie przydało.
Ja bym na twoim miejscu zrobił dwie podstawowe rzeczy :

1. napisał prosty panel do administracji serwermi wirtualnymi dla
firmy hostingowej (nie ważńe php czy perl czy inne cgi) z sslem
Jesli ci sie nei chce to ewentualnie przeanalizować/uruchomić takie cuś
co się nazywa freeside - bardzo miła sprawa i można sie duzo nauczyć
chociażby podczas samego stawiania uslugi.

2. zapisał się na debian-isp i jakąś liste dyskusyjną apacza

--
Pozdrawiam, 			|Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz@gmail.com	|Wanna gmail?