Re: maildir Problem

Zrobiłem przejście z mbox na maildir wykorzystalem program do konwerrsji
zainstalowalem courier-imap i courier-pop i dziala bez zarzutu
niestety imap nie dziala dla wszystkich kont
dla niektirych kont nie chce sie laczyc
dlaczego ??? czy to mna jakis wplyw courier auntetyfikacja ???
Pozdrawiam i czekam na rade