Re: tuner telewizyjny pixelview bt878 P+

"rafal.l" napisał.
> Mam jeszcze problem z dźwiękiem, jak przechodzę pomiędzy kanałami to tracę
> fonię i muszę wówczas pstryknąć w ustawieniach z jednego standardu PAL na
> inny i jest OK. Podejrzewam, że to kwestia dobrania odpowiedniego ustawienia
> dla parametru "tuner", muszę trochę doczytać na temat pozostałych opcji bo na
> razie to cała ta konfiguracja jest "na macanego". Drugi problem, też
> dotyczący dźwięku, to brak regulacji głośności z poziomu aplikacji. Mogę
> regulować dźwięk tylko kanałem głównym z mixera ale to raczej nie jest już
> problem modułu bttv.
> [...]
Witam.
Jezeli chodzi o dzwiek pewnie chodzi o wybor czestotliwosci
roznicowej fonii. W bedacym u nas standardzie OIRT mamy 6.5 MHz
W zachocnim standardzie CCIR 5.5 MHz. Wybranie u nas CCIR
moze objawic sie brakiem dzwieku, warkotem, lub szumem.
Obecnie czesto te wybor tegostandardu ooznaczony jest PAL BG, PAL DK i
podobnie. Jeden z nich bedzie zwiazany wlasnie z OIRT.
Z kolei PAL oznacza sposob kodowania koloru czyli chrominancji.
Niektoe karty telewizyjne nie maja wogole OIRT.
Dawniej taka mnie udalo sie dostosowac do OIRT inaczej
przestroic fonie dobudowujac generator 1 MHz. Dosc trudne
do wykonania i wymgalo ingerencji w karcie do jej glowicy zintegrowanej.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0