Re: apt-get i klucz publiczny

Witam!

Przepraszam, ze tak pozno odpowiadam, ale teraz mam bardzo malo
wolnego czasu :)

On Fri, Jan 06, 2006 at 11:03:08PM +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:

> no ja chętnie pomoge, nie wiem czy "przejmę" hehe.

Dzieki za chec pomocy! Aby strona znow zaczela sie rozwijac potrzebne
bedzie wsparcie wiekszej grupy osob, bo na dluzsza mete nie moze sie
ona opierac tylko na jednej osobie. Oprocz administratora serwera
potrzebne sa osoby, ktore chca pisac wlasne artykuly lub tlumaczyc
ciekawe teksty znalezione w Sieci, ludzie znajacy sie na HTMLu
oraz CSSach, grafik komputerowy, programista PHP/Perl itd.

Mi niestety nie udalo sie zgromadzic takiego grona. Byc moze za malo
sie staralem albo zabraklo mi umiejetnosci? Mam nadzieje, ze uda sie
to komus innemu. Szkoda by przeciez bylo, gdyby ta strona zupelnie
zniknela, bo wiem, ze dla wielu osob, a w szczegolnosci nowych
debianowcow, byla bardzo pomocna.

> gratuluję córki ;)

Dziekuje! :)

Pozdrawiam,