Samba dwie grupy na jednym intefejsie

Witam

Napotkałem na problem z sambą. Zadanie jest pozornie proste. Samba ma stworzyć
dwie grupy robocze na tym samym interfejsie. Doszukałem się że zadanie takie
jest możliwe do zrealizowania za pomocą serwerów wirtualnych samby.
Zrobiłem więc 3 pliki:

/etc/samba/smb.conf

[global]

    guest account       = nobody
    workgroup           = GRUPA
    netbios name = Serwer
    server string       = Linux Debian 3.1
    security            = share
    unix charset = ISO8859-2
    dos charset = CP852
    encrypt passwords   = yes
    log file            = /var/log/samba/log.%I
    log level           = 2
    max log size        = 2000
    local master        = yes
    preferred master    = yes
    domain master       = no
    wins support        = yes
    os level            = 65

    interfaces = eth0 lo
    hosts allow = 192.168.0. 127.
    bind interfaces only = yes

    netbios aliases  = Serwer1
    include = /etc/samba/smb.conf.%L

/etc/samba/smb.conf.SERWER

[global]
    workgroup           = GRUPA
    netbios name = Serwer

[publiczny]
    path                = /home/........ cos cos ..../Publiczny
    read only           = no
    writeable           = yes
    browseable          = yes
	guest ok = yes

/etc/samba/smb.conf.SERWER1
[global]
    workgroup    = TEST
    netbios name = SERWER1

[test]
    path                = /home/cos ... /Publicznya1
    read only           = no
    writeable           = yes
    browseable          = yes
    guest ok = yes

Czyli w sumie wszystko co co jest potrzebne według tego co tej pory
przeczytałem. Grupa TEST nie zakłada się jednak. Serwer i Serwer 1 są w
grupie GRUPA i  oba maja takie same udostępione zasoby. Inaczej mówiąc
realizuje się konfiguracja pliku /etc/samba/smb.conf.SERWER. Z prawami
użytkowników i katalogami jest ok bo to działa zgodnie z oczekiwaniami.

Co źle robie ?