Touchpad i KDE - dlaczego nie działa mi 1 i 2-klik

Witam,

Walczę już kolejny tydzień z TouchPadem w Acer TravelMate 2413. Problem polega na tym, że w KDE nie chce mi działać jedno i dwuklik (znaczy działa przez przyciski, ale podwójne lub pojedyncze pacnięcie palcem w taczpada już nie). Co ciekawe w Firefoksie i Thunderbirdzie (oba waniliowe) w obrębie okna te kilki zachowują się normalnie (oprócz zamykania okna, które "rysowane" jest przez KDE). Bawiłem się w Centrum Sterowania w ustwieniach tacza, ale bez skutku. Aha, dodam, że przed aktualizacją KDE do 3.5.3 wszystko działało cacy. Czy problem więc jest z KDE 3.5.3 czy może ja coś nie tak robię? W jądrze załadowany Synaptic, w xorg.conf też odpowiednia konfiguracja. Logi nie wypluwają żadnych błedów. Ogólnie wygląda to tak, jakby wszystko działało....ale nie działa.

Ma ktoś jakieś gotowe rozwiązanie? Dodam, że nie guglałem jeszcze, bom leń;-)

Pozdrawiam
Artur