Re: Re: Problem z Aadowaniem systemu.

Lap jest Acer TravelMate 2300. Zmieniłem jajko na 2.6 i robiło sie to samo. Ale po wyłączeniu w /etc/defaults/hotplug usb i pci poszło do momentu pcmcia. Wyłączyłem wtedy pcmcia w /etc/defaults/pcmcia i już instalacja sie wykonała do końca.

Instalowałem z minimalnej płyty uruchomieniowej a reszte ciągnąłem z sieci troche to trwało ale jest.

Tyle że mam inny problem teraz. Nie podałem właściwego sterownika do karty graficzej i mam tylko konsole. Musze teraz poszukać jak wgrać ten właściwy sterownik.

Dzieki za pomoc.