wielodyskietkowe archiwum

Witam!
Mam następujący problem: potrzebuje wygenerować pod debianem wielodyskietkowe archiwum z klikudziesieciu róznych rozmiarowo plików o łącznej kubaturze ok.10MB, które ma być czytane w DOSie. Miałem w zamyśle posłyżyć sie dd, które poukłada mi te pliki kolejno w dyskietkowe obrazy *.img, jakie później nagram i odtworze docelowo pod DOSem. Opcja gołego kopiowania plików i ich dobierania do pojemności dyskietki raczej nie wchodzi w rachube:) Dotychczasowa walka z dd przyniosłą mierne rezultaty (o ile w ogóle uzycie tego narzędzia jest słuszne w tym wypadku).
Z góry dzięki za jakiekolwiek propozycje i pomoc.

--
  regards --tower
  linux user #413777    powered by Debian / Gentoo