Snort.conf

 Witam.
Próbuję uruchomić snorta i nie mogę poradzić sobie z jego plikiem konfiguracyjnym.
Na serwerze gdzie ma działać nie jest uruchomiony Telnet, dlatego chciałbym
zaznaczyć to w 'snort.conf'.
Oryginalna linia to:
 var TELNET_SERVERS $HOME_NET

Próbowałem (po myślniku komunikaty z 'syslog' przy próbie uruchomienia snorta):

a/ wstawić znak komentarza na początku linii   - "Undefined variable name.."
b/ zamiast $HOME_NET wstawić: none, '', "", - "Couldn't resolve hostname.." c/ pozostawić spację po TELNET_SERVERS - "Bad value in variable definition.."

Jak wskazać, że serwera telnet nie ma?
Brak man snort.conf, przykładów w tym pliku (chociaż sensownie piszą, aby
wyłączać niepotrzebne serwery).
Bełkot w Internecie (wszędzie $HOME_NET).

Może ktoś zechce mnie oświecić?
Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam,
--
L. Pańkowski