serwer pocztowy

Witam!

  cytat z tutoriala o postawienie serwera pocztowego
  http://workaround.org/articles/ispmail-sarge/
  "As you do not have an MX entry (mail exchanger - part of the DNS zone)
   you need to 'deliver' the email manually "

   dlatego email wyslany manualnie telnetem z obcej domeny dochodzi do mojej
   domeny.

   a ja bym chcial aby emaile wyslane z innych kont pocztowych (obcych
   domen) dochodzily do skrzynek uzytkownikow w mojej domenie.

   rozumiem ze musze dodac ten wpis MX do... no wlasnie gdzie?
   dobrze rozumuje?

--
Pozdrowienia,
 stentor                          mailto:stentor@spin.amu.edu.pl