Re: prawa dostepu do pamieci usb

Możesz też zmienić ten wpis tak, żeby na wejściu przyznawał uprawnienia
dostępu:

/dev/sda        /media/usb0     vfat    rw,user,noauto,umask=000  0       0

Kluczowe jest tutaj umask, które przyznaje uprawnienia tak samo, jak
systemowe polecenie o tej samej nazwie. Poprawcie mnie, jeżeli się myle
(czasami składni zapominam). :)

Pozdrawiam
Piotr Mrożek