Re: pslib i polskie znaki

W życiu pslib nie używałem, ale spróbuję:

On Thu, Apr 27, 2006 at 09:32:16AM +0200, Artur Dulęba wrote:
> [...]
> na iso-8859-2).
> Dziwne lecz to zadziałało dla większości potrzebnych mi rzeczy. Polskie
> ogonki wyświetlają się prawidłowo. Mam jednak problem z niektórymi
> znakami, np. gdy chcę zostawić jedną pustą linię w tekście to wyskakuje
> komunikat:
> "PSLib: Character 10 not in input encoding vector."
> i kończy się to paskudnie:
> "Naruszenie ochrony pamięci"
> Próbowałem oczywiście modyfikować ten wektor, lecz oprócz usunięcia
> problemu ze znakiem minusa (który również się nie wyświetlał) nie udało

"Character 10" to prawdopodobnie znak końca linii (Line Feed), który ma właśnie
kod 10. Widać pslib się go nie spodziewa. Czy przy standardowych "wektorach"
pusta linia też powoduje taki efekt?

Jeśli tak, to proponuję zgłosić błąd w pakiecie. Jeśli nie, to może poczytać
źródła, pobawić się gdb i wykombinować dlaczego tak się dzieje po zmianie
kodowania?

http://packages.debian.org/changelogs/pool/main/p/pslib/pslib_0.2.6-2/pslib1.copyright
| This package was debianized by Uwe Steinmann <uwe@steinmann.cx> on
| Fri,  3 May 2002 10:09:16 +0200.
|
| It was downloaded from http://pslib.codigoaberto.org.br
|
| Upstream Authors: Vilson Cristiano Gartner <vgartner@univates.br>, Uwe Steinmann <uwe@steinmann.cx>

Uwe zrobił pakiet Debiana z tą biblioteką, a jednocześnie jest tejże biblioteki współautorem.

> Jeśli ktoś może pomóc to proszę o wskazówki.

Jeśli tutaj nikt nie pomoże, to proponuję opracować minimalny program
demonstrujący problem i wysłać go wraz z opisem na pslib-dev.
Prawdopodobieństwo, że tutaj znajdzie się jakiś guru pslib nie jest chyba
specjalnie wysokie...

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216