Re:

witam!

mam problemy z graniem w necie wyszukuje serwerow i nie moge znajsc ani 1 na rzadnym z local itp. co mam zrobic pomosz prosze?

Ogarnia mnie zwątpienie...

pomijając wszystkie błędy ortograficzne w poście to chyba problem ten skierowany powinien być na liste coś w rodzaju mam_problem_z_graniem@jakis_serwer_dla_zdenerwowanych_graczy_w_polsce_z_neostradą_jako_łączem
a nie na liste debianową.Ale to moja sugestia tylko ....

a najlepiej zobaczyć na http://66.249.93.99

pozdrawiam :)

--
Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 "Lato i Lato tyn Debian i 'spadnonć' nie chce"