statd problem

Witam serdecznie!

mam mały problemik
mianowicie przyuruchamianiu  komputera wywala mi sie statd, uruchamia sie bardzo długo. Wiem w czym polega problem (mój firewall) ale nie pamiętam na którym porcie się on łączy a nmap wyala mi cos takiego:

Starting nmap 3.81 ( http://www.insecure.org/nmap/ ) at 2005-12-25 11:39 GMT
Interesting ports on localhost.localdomain (127.0.0.1):
(The 1656 ports scanned but not shown below are in state: closed)
PORT    STATE SERVICE
22/tcp  open  ssh
25/tcp  open  smtp
111/tcp open  rpcbind
113/tcp open  auth
139/tcp open  netbios-ssn
445/tcp open  microsoft-ds
631/tcp open  ipp

bez firewalla oczywiście. I pytanie który z tych portów odpowiedzialny jest za działanie statd

pozdrwawiam

Sarge Debian User: Wartan"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 "Lato i Lato tyn Debian i 'spadnonć' nie chce"