Antwort: kopete

Hej,

Jeśli chodzi o GG to polecam Ci używanie EKG... bardzo przyjemny program.

Natomiast jeśli chodzi o Twoje problemy z ICQ - wypróbuj Licq i zobacz, czy problem będzie się powtarzal.

Pozdrawiam
Patryk

mons <mons02@o2.pl>

20-12-2005 10:01

An
debian-user-polish@lists.debian.org
Kopie
Thema
kopete

Witam.

Poniewaz nie moge uruchomic mirandy na debianie, jestem zmuszony uzywac
kopete. Mam amd64. W etch mimo autoryzowania userow icq, kopete ciagle
domagal sie autoryzacji. Aktualnie SIDowe kopete, nie widze userow
online. Gadac moge. Nie wiem czego to problem... gg dziala dobrze.
Myslalem nad innymi komunikatorami, ale nie potrafie uruchomic np na PSI
gg czy tez icq... Po prostu nie znalazlem howto, jest tylko napisane
przez jabber i tyle...

Jest w sieci jakis howto o gg i icq w psi? I czy tez macie podobny
problem z icq w kopete?

--
Pozdrawiam serdecznie,
 mons