OT: ortografia (było: Re: pine - jakim zastapiono pakietem ?)

On Monday 19 of December 2005 19:49, Sebastian Seeb Pachla wrote:
> ad.1 dziekuje

> zaiste popelnilem blad caly jeden na kilka postow, ktore napisalem
> zycze i tobie takiej statystyki pewnie i ja niebawem zaczne sprawdzac
> czy ktos ma jakis blad w tresci zamiast trzymac sie tematu ale jakos
> nie lezy w mojej naturze sprawdzanie cudzych bledow. Mam to w nosie
> chyba, ze ktos robi blad w kazdym wyrazie - poprostu przestaje czytac
> i koniec.

Zaiste popełniłeś błąd i zamiast się burzyć powinieneś ładnie podziękować za
kulturalne zwrócenie uwagi i postarać się więcej ich nie popełniać. Tym
bardziej, że Wojciech dał Ci wędkę do odnalezienia odpowiedzi na Twoje
pytanie.

> sprawdz to na http://so.pwn.pl tam nie ma takiego slowa jak pro-forma
> gratulacje. Pozwolisz ze nie bede tego dalej komentowal wnioski
> wyciagniesz sam!! (mam nadzieje)

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=49167 - pewnie koledze Wojciechowi o to
chodziło. Osobiście nie wiem jakie wnioski z braku tego słowa w słowniku
ortograficznym ma wyciągnąć.

> Masz jakies ale co do mojego zachowania na liscie?

Ja nie mam. Ale zawsze można zmienić zdanie.

Pozdrawiam pokojowo ;-)

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]