Re: OT - laptop - jaki do 3000zł ? (brutto)

Czesc!

On Mon, Dec 19, 2005 at 12:06:41PM +0100, Piotr Pruszczak wrote:
> no właśnie, mam pytanie odnośnie "przyzwoitej jakości" laptopika do
> 3.000 zł - jest coś co warto kupować w ramach takiej ceny, czy też
> podarować sobie ??

Do czego chcesz go uzywac? Ile ma wazyc? Jakie sa Twoje wymagania
odnosnie wyposazenia, np. preferowany procesor, tym pamieci RAM,
wielkosc twardego dysku, karta graficzna, wielkosc i rodzaj
wyswietlacza LCD, nagrywarka DVD, WiFi, Irda, Bluetooth, FireWire,
czytniki kart pamieci, itp.

Za ok. 3000 zl mozna juz kupic lekkiego i calkiem przyzwoicie
wyposazonego jak na ta cene laptopa, np. Acer TravelMate 2403.

Pozdrawiam,

P.