Re: worm, wirus lub masakra p2p w LAN

Witaj Wojciech,

W Twoim liście datowanym 16 grudnia 2005 (16:25:00) można przeczytać:

WZ> Jedyne co tepsa może zrobić z twoim modemem to przyjsć do ciebiei
WZ> zapytać sie o założenie pętli w celu sprawdzenia przepustowości, ale to
WZ> oczywiście fikcja .

WZ> Przesył isdn pra (1b+d) to nei jest IP i nie ma takich rzeczy jak
WZ> 'mieszanie' na modemie itd ;).

WZ> oczywiście nie jestem zgryźliwy i przesmiewczy :) chcialem tylko sprostować.

nie no dziekuje za bardzo rzeczowa odpowiedz, poprostu dziwna sytuacja
miala miejsce u mnie wczoraj i tyle...

chodzilo mi raczej o odpowiedz a raczej "sugeracje" czy router jest na
windowsie :D, fakt ze chaotycznie zadalem pytanie ale to bylo w chwili
emocji

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras