udev i niepojawiajace sie urzadzenie usb

Witam

Posiadam Sarge'a ze swiezo skompilowanym jadrem 2.6.12.5, ale mam problem z modemem na USB. Po podlaczeniu staje sie ono widoczne w /proc i /sys, dmesg wypluwa ladnie komunikaty o znalezieniu urzadzenia i sterownikach, ale nie moge w zaden sposob uzyskac pliku urzadzenia w katalogu /dev (zadnego /dev/ttyUSB# czy /dev/usb/tts/# ). Mam zainstalowanego hotplug'a, w jadrze wkompilowane zalecane opcje pod udev, a mianowicie CONFIG_HOTPLUG i CONFIG_TMPFS. Probowalem cos mieszac z regulami w /etc/udev/udev.rules , ale bez rezultatow. Czy spotkal sie ktos z was z podobnym problemem?