Re: Co to takiego?

Dnia piątek, 9 grudnia 2005 20:43, bieniu gras napisał:
Witam
> a inna mozliwosc to ustawienie firewalla na logowanie jakiegos typu
> flodowania i nie wskakuje ci tylko do pliku log-a ale i na konsole

No to ja mam pytanko niejako przy okazji.
Oto przykładowa reguła iptables

${IPT} -A INPUT -p tcp --dport 22 -m state --state NEW -j LOG --log-prefix
"Logowanie poprzez SSH :"

Informacja o takich działaniach zapisują się do logów i są wywalane na
konsolę. Jak zrobić żeby tylko zostawało w logach ?