Re: downgrade

On Friday 09 of December 2005 13:03, strug wrote:
> hmm. w sidzie po ostatnim dist-upgrade
> przestało mi działać nagrywanie w audacity.
> tzn "error while opening sound device"
> wcześniej wszystko było ok
> prawa dostępu dla dsp* są ok
>
> pytanie 1
> gdzie apt-get zostawia jakiegoś loga nt tego co robił ostatnio przy
> dist-upgrade

Nigdzie. apt-get nie posiada takiego loga (inna sprawa to wajig, aptitude
itp).

> 2
> czy ewentualny downgrade ma szanse naprawić mi sprawę, czy raczej trzeba
> szukać pełniejszego rozwiązania
> (trochę nie mam czasu nad tym siedzieć teraz, więc szukam szybkiego
> rozwiązania)

Najłatwiej będzie zrobić downgrade. Przypinować paczki z gałęzi niżej.
Szukałeś na b.d.o czy nie ma tam już zgłoszonego reporta? Może jest jakieś
łatwe obejście? Jesteś pewien, że to wina audacity?

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]