Re: libtag

Dnia 09-12-2005, pią o godzinie 11:06 +0100, Bartosz Fenski aka fEnIo
napisał(a):

> Ze względu na to by po nazwie dało się wyczaić, że jest przebudowana
> w związku ze zmianami w C++.

> Zacząłby się zapewne sypać juk. Prędzej spróbuj przebudować juk z nową
> biblioteką libtag.

Co mi właściwie większej różnicy nie stanowi skoro go nie używam.
Spróbuj przebudować juk z nową biblioteką powiadasz, no to by było
ciekawe doświadczenie, jeszcze takich rzeczy nie robiłem. Raczej pakiety
instalowałem jak dotychczas zamiast je budować...

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>