Zarządzanie siecią

Czy znacie jakieś komercyjne lub opensource-owe narzędzia do monitoringu sieci i usług w sieci?

Ostatnio był artykuł w Linux+ o OpenNMS, niby ciekawe tylko że siedzi na Javie i potrzebuje bazy danych PostgreSQL.

Poszukuję ich bo mam przygotować "analizę porównawczą" dla szefostwa. Osobiście lubię Nagiosa, bo jest szybki, prosty i przyjemny, nie potrzebuje bazy SQL-owej. Pewnie jego bym też wybrał no ale mam przygotować zestawienie przecież.

Ktoś używa może np HL lub CA lub innych?