Instalacja SARGE....help

Witam wszystkich.

Mam kompa z płytą Gigabyta – GA-8I945G Pro, podłączyłem do niej dwa dyski SATA II WD 160GB. Na takiej platformie chce zainstalować sarge no i pojawił się niespodziewany problem mianowicie sarge nie widzi dysków??!! Mając złe doświadczenia z RAIDEM wyłączyłem wszystkie RAIDY sprzętowe i chciałem zrobić programowy niestety sarge nawet nie zauważył dysków SATA II.

Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł jak ten problem rozwiązać to będę wdzięczny za informacje…

Z góry dziękuję

Tomek