lamerski problem z polaczeniem DHCP

Witam!
Mam taki problemik, ze nie moge sie polaczyc pod woodym z serwerem dhcp.
Prawdopodobnie nie wiem, jak skonfigurowac... Grzebalem po man'ach, necie i
HOWTO, ale nic nie pomoglo...
W interfaces mam wpisane:
auto eth1
    iface eth1 inet dhcp

Polaczenie dziala pod MacOS'em (moj drugi sys na tym kompie)
Oczywiscie probowalem pod woody'm zrobic to na sztywno uzywajac numerkow
spod MacOS'a, ale tam jest tylko IP Address, Router Address i Subnet Mask, a
nie ma gatewaya ani DNS'a. Probowalem tez gw i dns ustawic na router, ale
nie pomoglo.
Grzebalem tez troche w requestach dhclient.conf, ale dalej nic...
Ktos ma jakas koncepcje/pomysl/podpowiedz/adres w necie?
Pozdrawiam
     PawelZ