Re: Statystyki ruchu sieciowego

On Wed, Nov 30, 2005 at 02:57:29PM +0100, Krzysiek Kiełczewski wrote:
[...]
> Jeden ewidentny bład sam znalazłem (dzielenie przez zero), podesłałem
> autorowi... bez odzewu. Wolę znaleźć jakiś działający soft, którym w
> dodatku ktoś się na bieżąco zajmuje. A jak mam ręcznie rzeźbić to już
> wolę sam sobie skrypty napisać.

Bledy, rowniez tak ewidentne, niestety moga sie znalezc nawet
w dobrych programach. Sprobuj sie skontaktowac z opiekunem
pakietu i zglos mu blad. Moze on bedzie mial wiecej szczescia
i jemu autor odpisze albo wrecz sam rozwiaze blad. Jesli bandwidthd
to uzyteczne narzedzie, to warto go poprawic. Wtedy zyskasz nie
tylko Ty, ale rowniez inni :)

Pozdrawiam,

P.