Aplikacje do nauki języka nagielskiego.

witam,

zainstalowałem sobie programy KVocTrain oraz KWorQuiz w celu wiadomym :-)
Zanim zacznę wyważać otwarte drzwi postanowiłem poszukać w sieci zestawów
słówek do ww programów, niestety nie udało mi się nic znaleźć :-( Dlatego
kieruję pytanie na listę, czy są może dostępne w sieci zestawy do nauki
słówek do ww programów?

I przy okazji drugie pytanie, czy dostępne jest gdzieś repozytorium dla SIDa z
pakietami deb Kydpdict? Na stronie projektu są dostępne jedynie RPMy a ja nie
chcę instalować RPMów w systemie.

pozdrawiam,
rafał