Re: czym wypalać na 2.6.x bez GNOME/KDE?

Dnia 26-10-2005, śro o godzinie 22:08 +0200, Marcin Landowski
napisał(a):

> Znam ten program, ale nie potrafię go używać. Przyznam się bez bicia,
> nie czytałem żadnej dokumentacji. Dla mnie ten program jest nielogiczny,
> a nie lubię pseudo-przyjaznych programów, którymi nie potrafię się
> posługiwać.  Oczywiście ustawiłem nagrywanie na napęd ATAPI, tylko że
> jak cdrecord nie chodzi, to i nakładka nie da rady ;-). Zdecydowanie z
> nakładek na cdrecord preferuję gcombust - prosta, o dużych
> możliwościach, logiczna i przewidywalna.
>
> Problem jedynie w tym, że ja szukam alternatywy na cdrecord, a nie
> kolejnej nakładki ;-).

> [...]
Ja akurat nie potrafiłem obsłużyć gcombust. No cóż, różne są gusta.
Alternatywą dla cdrecord jest może cdrdao, ale wymagać to będzie innych
nakładek, technik itp. Naprawdę prościej byłoby przysiąść i naprawić
cdrecord.