APT

witam:)

Zanim ktoś coś odpowie nadmieniam że jestem laik w tym temacie i prosił bym o łopatologiczne wyłożenie co gdzie i jak :)
 Zainstalowałem  debiana sarge po ściągnięciu "debian-31r0a-i386-binary-1.iso" próbowałem skonfigurować Apt-a i lipa (nie łaczy się) sieć chodzi  (idą pingi) apt-get update wyświetla komunikat "Tymczasowy błąd w tłumaczeniu http.us.debian.org" pobrałem  tłumaczenie APT HAWTO (ale też tam nic nie widzę co by mi pomogło).

Pozd PŻ