Re: [Fwd: Re: Pana niekompetencja mnie znieważa i obraża moje poczucie godności]

Dnia Tue, Oct 25, 2005 at 01:17:46AM +0200, Adam Byrtek napisał(a):

> Jeśli tak ma wyglądać promocja Wolnego Oprogramowania, to ja
> serdecznie dziękuję. Proponuję, żeby autor powyższego maila najpierw
> sam zastanowił się nad swoją inteligencją... zarówno tą tradycyjną jak
> i coraz modniejszą ,,inteligencją emocjonalną''.

Dalszy ciag kampanii wyborczej? Ktos sie obraza, ktos sie oburza, a
wdrozen Wolnego Oprogramowania nie przybywa :(.
--
konwalie(at)by.onet.pl + + Jabber ID: wojtek_germ(at)jabberpl.org
Linux user number 297551 at http://counter.li.org + + GG: 2936505