Re: tryby pracy wideo mplayera - fullscreen

Witam,

Dziekuje za szybką odpowiedz.

Kamil, dnia 24 października 2005, 08:39:19, napisał:

> U mnie działa dobrze też xivid (tez na 64 bitach).
Osobiscie uzywam paczek z http://hpisi.nerim.net/ i jedyne co mam w
opcjach wideo z xvidem zwiazane to: vidix X11 (VIDIX), wiec to raczej
nie to, jesli zas to, w takim razie mam:
"Error openning/initializing the selected video-out (-vo) device"

Moze nie mam czegos doinstalowanego, ale apt nie sugerowalo niczego
takiego...

Jesli mam samemu cos kompilowac, przydalby mi sie jakis guide, co
powlaczac, aby wiekszosc filmow dzialala. Znalazlem cos takiego:
http://www.princessleia.com/MPlayer.html. Tylko nie wiem czy dobre
jest...

Roman,dnia 24 października 2005, 10:08:11, napisał:
> Trzecie wyjście: XV
> i wyłączenie Composite (przezroczystości) w X'ach ;) Wybór należy do Ciebie

Jest moze jakas opcja aby pomijała mplayera? wiem, ze kde ma mozliwosc
ustaiwenia wlasciwosci okna, jednak ilekroc ustawiam tylko dla okna
mplayera aby niestosowal przezroczytosci (do wszsytkich okien) to i
tak nic to nie daje. najwidoczniej robie cos nie tak, albl nie dziala
to jeszcze... Chyba tak jak piszesz, trzeba wylaczyc compostie w
x'ach i pozbyc sie te fnkcji...

--
Pozdrawiam serdecznie:
 mons