From: "deymosmathphy" <deymosmathphy(at)wp.pl>
To: <olek.pietak(at)neostrada.pl>
Sent: Monday, October 24, 2005 2:06 PM
Subject: GNU/Linux nie Linux.

Mam nadzieje ze takze do niego napiszecie, bo mnie samego zlekcewazyl.

Nie wiem dlaczego czujesz sie zlekcewazony
Kazdy ma prawo glosic swoja wizje oprogramowania i pisac o linuxie w taki sposob jak mu wygodniej. Wolny kraj, wolne oprogramowanie. Co do podrecznika udostepnianego na zasadach otwartej dokumentacji to mozesz zrobic nowa wersje, dodac opis KDE czy czegokolwiek innego.
WD
P.S. Poza tym podales bledny adres (prawidlowy to http://www.linux.pis.org.pl/) P.S.S. Uzywam debiana na serwerach i zadnych sladow x-ow ani innych elementow graficznych tam nie ma :> Czy mam dodac bo inaczej poczujesz sie zlekcewazony?