Re: usuwanie modulow

Szymon Nieradka <snieradka@ssn.pl> napisal:

1) w jakis sposob pozbyc sie okreslnych modulow z systemu
usuwam z modconf to po restarcie same sie odpalaja...

Poszukaj czy nie ma ich w /etc/modules, /etc/modules.conf. Włączanie modułów jest zautomatyzowane (np. ifup ra0 powoduje u mnie włączenie pakietu rt2400 itp).

w /etc/modules mam tylko 4 linijki a /etc/modules.conf nie ma tych o ktore mi chodzi

--
chodzi o to ze nie moge pewnych urzadzen wylaczyc w biosie, a nie chce zeby laptop
uzywal pcmcia, usb, wireless itd

pozdrawiam
darek
DeMuDi 1.2.1