Re: apt-build + optymalizacja na procka

05-10-09, Paweł 'Róża' Różański <rozie@wp.pl> napisał(a):

>   Ogólnie to man gcc, ale pewnie -march=pentium3 w opcjach. Przy czym
> zysk na prędkości był w przypadku Olevel = -O2, -mtune=athlon-xp,
> -march=athlon-xp niezauważalny dla Firefoxa. Przereklamowana ta
> optymalizacja na danego proca. :-/

Nie zrozumieliśmy się :)
CHOST=i686-pc-linux-gnu
CFLAGS=-march=pentium3 -O2 -pipe -fomit-frame-pointer
CXXFLAGS=-march=pentium3 -O2 -pipe -fomit-frame-pointer

to jest mój env. Nie rozumiem czemu kiedy ustawie taki env i taki sam
w options to apt-build konfiguruje nadal wszystko pod i486. to jakiś
bug czy trzeba to wpisać do opcji w jakiejś innej formie ? :|

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com