Re: menager, zarzadzanie czasem, planowanie

05-10-07, Krzysztof Zubik <kzubik@netglob.com.pl> napisał(a):
> Adam Byrtek napisał.
> Witam.
> Ma go na plytach instalatora. Aurox mas juz tak dobudowanych
> dodatkowo kilka polskich programow. Oczywiscie mozna je przy
> instalowaniu odrzucic.
> Mozna je doinstalowywac i usuwac pozniej tu wyjatkowo latwo i
> windozowata
> metoda np. w Gnome portzez Dodaj/usun programy. Dlatego ja wlasnie
> polubilem Auroxa i go wybralem. Chetnie rowneiz dowiaduje sie o innych
> dystrybucjach.
bardzo ciekawe podejscie, gdybym chcial powiedziec co ma wbudowany mój
sid to musiałbym powiedzieć że _wszystko_ bo zamiast deb
file://mnt/cdrom w apt/sources.list mam deb ftp://blah.org

Wyjatkowo lubie apt-get'a ... Może tylko YaSt w SuSe z takich
windozowatych ,ale takie kombajny bywają niebezpieczne.

Wojciech Ziniewicz             | wojciech.ziniewicz@gmail.com