apt i kompilacja deb-ów

Witam wszystkich
1 Zassałem źródło pakietu poprzez apt-get source pakiet
2 dokonałem zmian w źródle pakietu
3 skompilowałem paczke dpkg-buildpackage
4 powstała paczka o identycznyej versji i rev jak "orginalny" bin
5 zainstalowałem paczke dpkg -i paczka
Problem powstaje przy aktualizacji pakietu przez apt, on cały czas chcę wywalić mojego "kompila" i zainstalować bina z debianowych repozytoriów.
Przyszpilenie nie pomaga.
Może pomogło by zmiana rev ,i przyszpilenie tej paczki z innym rev ?
Tylko jak to zrobić ?, może jest inny sposób ?

OLIVER TWIST Romana Polańskiego w kinach od 30 września!
http://klik.wp.pl/?adr=www.film.wp.pl%2Ffilm.html%3Fid%3D24863&sid=519