Re: dot: spam

Dnia środa, 28 września 2005 21:27, Mariusz Kruk napisał:

> To jest chyba najrozsądniejsze rozwiązanie w naszych warunkach.
> Niestety, tracimy od diabła użyteczności, którą powinny zapewniać RBLe.

Zeby jeszcze te RBL-e działały tak jak trzeba...

Serwer przez który często wysyłam pocztę trafił kiedyś do RBL-a przy
okazji banowania kogoś - bo po co sprawdzać cokolwiek skoro banowanie
maski /24 lub nawet /16 jest prostsze?

Banowanie całych podsieci przez serwisy RBL-owe zniechęca mnie do
jakiegokolwiek korzystania z nich teraz ani w przyszłości - niezależnie
od okoliczności.