Re: defaultowe czcionki

On Wed, Sep 28, 2005 at 12:29:14PM +0200, soo2@o2.pl wrote:
> używam Sarge na laptopie,jestem jedynym użytkownikiem,chciałbym
> startować system jak najszybciej,co mogę wywalić ze standardowego
> rcS.d lub przenieś do rc2.d ??

Gdm ma zdaje się opcję automatycznego logowania wybranego użytkownika.
A jeśli naprawdę zależy ci na szybkim starcie, podejdź do sprawy
inaczej, ja na laptopie korzystałem z ,,software suspend'', a
prawdziwy restart systemu robiłem tylko w sytuacjach awaryjnych...
Dodatkowy plus: nie trzeba ponownie uruchamiać wszystkich aplikacji.

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek