Re: dot: spam

Dnia 28-09-2005, śro o godzinie 09:38 +0200, debi napisał(a):
> Witam Wielce Szanowną i jak zawsze Pomocną LISTĘ,
>

> Mam pytanko: czego użyć żeby "obronić się" przed spamem?
> Adresy niektórych pracowników są na stronie głównej i zaczyna nas ten
> problem "dotykać".

Ja nie napiszę nic na temat tego jak odfiltrowywać spam przychodzący,
może na ten temat niech się wypowiedzą bardziej doświadczeni
użytkownicy, ale proponuję wrzucić na stronę główną coś co mogłoby
spamerom nieco utrudnić życie, przynajmniej takie jest założenie obu
projektów (chętnie się też dowiem co o nich sądzicie i czy są gdzieś
jakieś wiarygodne statystyki ich działania, mam to na stronie ale
sktueczność jest mi nie znana)

http://www.projecthoneypot.org/

http://polish.spampoison.com/

-----Robert Pankowecki vel rupert-----