Re: Automatyczne montowanie urzadzeń USB (np Flash)

Dnia sobota, 4 czerwca 2005 10:46, mariusz napisał:

> Nie. Problem ten sam jak w przypadku pmount - nieznany typ plików. Trzeba
> użyć zamiast sda sda1 i wtedy wszystko dziala jak trzeba.

> W międzyczasie tzn w nocy wpadlem na to że przecież można za pomocą fdisk
> usunąć partycję i wykonać mkfs.vfat -I -F 32 /dev/hda i to pomoglo . Mam
> teraz fat 32 na calym flashu bez partycji. Pmount montuje go teraz bez
> problemów. Ale do pełno szczęścia brakuje mi teraz informacji jak wymusić
> opcję iocharset i codepage ktore mialem gdy mialem sztywny wpis w fstab.

Problem rozwiazany
wpis w fstab

/dev/sdb	/mnt/sdb 	vfat
sync,noauto,umask=0,iocharset=iso8859-2,codepage=852,noexec,users 0 0
/dev/sdb1	/mnt/sdb1 	vfat
sync,noauto,umask=0,iocharset=iso8859-2,codepage=852,noexec,users 0 0

ktory jest honorowany przez pmount i dziala na wszystkie sposoby (i z partycja
na flashu i bez niej ). Przy okazji mam ustawione poprawnie kodowanie.