Re: GeForce MX 4400 + moduły nVidia + X.org + KDE 3.4.1 = zwis... ale nie zawsze!

On Monday 19 of September 2005 13:51, Grzegorz Bizon wrote:

> Ja bym raczej spróbował
>
> $ strace -fF -e trace=read,open -o strace.log startx

No tak... Na taki genialny pomysł, jak śledzenie startu KDE bez
śledzenia dzieci, to chyba tylko ja mogłem wpaść... :/ Dzięki za
zwrócenie uwagi na to "-fF".

> Czy jakoś tak...

Raczej "jakoś tak", bo dosłownie nie działa (zresztą nie mam pojęcia
dlaczego):

#v+
test@mala:~$ strace -fF -e trace=read,open -o startx_strace.log startx

X: unable to open wrapper config file /etc/X11/Xwrapper.config
X: user not authorized to run the X server, aborting.
giving up.
xinit:  Connection refused (errno 111):  unable to connect to X server
xinit:  No such process (errno 3):  Server error.
test@mala:~$
#v-

Taki wynik otrzymuję z każdego użytkownika, z mojego własnego również,
więc podejrzewam, że to inny problem niż omawiany (a może w ogóle tak
'ma być'?).

Zrobiłem więc tak, jak wcześniej - wpisałem toto do ~test/.xsession i
zalogowałem się z gdm. Dostałem ładnego, obfitego loga
(http://niente.eu.org/crap/startkde_strace.log.2), po przejrzeniu
którego doszedłem do wniosku, iż czytane są:

~/.Xdefaults-*
~/.Xauthority
~/.ICEauthority*
~/.XCompose
~/.fonts*
~/.icons/
~/.kde/env/
~/.kde/share/config/kpersonalizerrc
~/.kde/share/config/kdedrc
~/.qt/
~/.DCOPserver_*

Spróbowałem usuwać i/lub kopiować (oczywiście o ile sam je miałem w
swoim $HOME) wymienione pliki i katalogi, ale niestety bez żadnych
widocznych skutków. No, może z jednym - czuję się coraz głupszy i coraz
bardziej nie mam pojęcia o co może w tym wszystkim chodzić...

--
 /---    Marcin     ||   Immortality is the   ---\
<=      'golish'    ||   only fate which is      =>