Re: Optymalizacja kompilacji pakietow zrodlowych

Witam :)
Dnia środa, 14 września 2005 21:49, Lech Karol Pawłaszek napisał:
> On Tuesday 13 of September 2005 19:41, Mariusz Kiełpiński wrote:
> apt-build jest tym czego szukasz!
>
> Poszczególne paczki możesz budować z różnymi flagami dla make czy
> configure... ogólnie ciekawy soft, ale jeszcze w fazie testów.

Piekne ale to jak pokazaly testy to tylko teoria
oto przyklad:

apt-build source mc
-----> Downloading mc source (mc 4.6.0-4.6.1-pre3-3) <-----
-----> Updating package lists <-----
Traf http://ftp.task.gda.pl stable/main Packages
Traf http://ftp.task.gda.pl stable/main Release
[.........]
Traf http://wine.sourceforge.net source/ Release
Czytanie list pakietów... Gotowe
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności... Gotowe
E: Nie udało się odnaleźć źródła dla pakietu mc

a po chwili w tym samym systemie

apt-get source mc
Czytanie list pakietów... Gotowe
Budowanie drzewa zależności... Gotowe
Konieczne pobranie 3970kB archiwów źródeł.
Pob: 1 http://ftp.task.gda.pl stable/main mc 1:4.6.0-4.6.1-pre3-3 (dsc) [693B]
Pob: 2 http://ftp.task.gda.pl stable/main mc 1:4.6.0-4.6.1-pre3-3 (tar)
[3901kB]
Pob: 3 http://ftp.task.gda.pl stable/main mc 1:4.6.0-4.6.1-pre3-3 (diff)
[68,2kB]
Pobrano 3970kB w 1m2s (63,9kB/s)
dpkg-source: extracting mc in mc-4.6.0-4.6.1-pre3

Poza  tym niektore pakiety kompiluja sie bez problemu np te z tutoriala
http://julien.danjou.info/article-apt-build.html

Nie wiem dlaczego czasami ten skrypt (apt-build) dziala czasami nie.
Ma ktos moze realne doswiadczenia z apt-build. Pytam np czy komus to dziala
naprawde pewnie ?