Re: fonty konsolowe - przełączanie (jak???)

> I o to własnie chodzi. Wszystko dzieje sie automagicznie.
> Jak zmienić, aby na jednej konsoli było iso1?...
wchodzisz w /etc/console-tools/config.d i tam masz plik fonty w którym
są ustawienia do tego programu. Pamiętaj żeby kodowanie dobrze ustawić, a
nazwę czcionki podajesz jako jedną z folderu /usr/share/consolefonts (tylko
oczywiście bez rozszerzeń).  Nie jestem pewien czy to będzie działać ale
możesz spróbować ;)

pozdrawiam,
Mateusz Linda